رژیم کتو برای پول

معمولاً، یک رژیم کتوژنیک بدون محدود کردن عمدی دریافت کالری، میتواند باعث کاهش وزن شود . رژیم کتویی یا کتوژنیک به رژیم غذایی گفته میشود که در آن میزان مصرفی کربوهیدرات کاهش بسیار زیادی یافته و مقدار چربی دریافتی افزایش مییابد. برای کاهش عوارض دهیدراته شدن بدن در هنگام داشتن رژیم کتویی باید مقدار آب مصرفی در روز را افزایش داد. رژیم غذایی کتوژنیک که در آن به دلیل حجم پایین مصرف کربوهیدرات، میزان قند (گلوکز) و انسولین موجود در خون به شدت کاهش مییابد، میتواند انسان را با مشکلات و عوارضی از جمله آنفولانزای کتویی مواجه کند. به دلیل مشکلات گوارشی ناشی از آنفولانزای کتویی میتوان در رژیم غذایی از فیبر بیشتر جهت رفع یبوست و یا اسهال استفاده کرد. آنفولانزای کتوژنیک یا به اصطلاح شبه آنفولانزا (Flu-like) ناشی از بروز واکنش بدن افراد به تغییر رژیم غذایی و تغییر آن از کربوهیدرات به چربی است و بسته به میزان انعطافپذیری بدن افراد مدت زمان و عوارض مختلفی خواهد داشت.

آنفولانزای کتویی یا بیماری کتوزیس یکی از عوارض رژیم کتوژنیک است که در دامه درباره آن بیشتر خواهیم نوشت. علائم آنفولانزای کتویی معمولا به صورت خفیف و در روزهای اول رژیم غذایی کتویی شروع شده و ممکن است چند روز تا چند هفته به طول بیانجامد. هنگامی که کربوهیدرات بسیار کمتری مصرف می کنید، بدن شما شروع به سوزاندن چربی برای دریافت انرژی می کند. در روزهای اول (۳ الی ۵ روز اول) که مغز هنوز به دریافت انرژی از کتون عادت نکرده است، احتمال بروز آنفولانزای کتویی بسیار زیاد است.

تخم مرغ: برای دریافت امگا 3، کل تخم مرغ را بخورید. آجیل و دانه: بادام، گردو، بذر کتان، دانه کدو تنبل، تخم چیا، و غیره. شام:همبرگر با بیکن، تخم مرغ و پنیر. اگر فکر میکنید ممکن است NAFLD داشته باشید، برای آزمایشات بیشتر با پزشک خود مشورت کنید. اما به یاد داشته باشید، میوه ها هم ممنوع خواهند شد. منجر به افزایش زیادی در مصرف نشاسته شد که بشریت به خوبی با آن سازگار شد. این اتفاق همراه با افزایش کتونها فواید زیادی برای سلامتی دارد. چیزی که خیلی خیلی اهمیت داره این هست که شما در طول روز بیشتر از 50 گرم کربوهیدرات مصرف نکنید. در طول روز ۶۰ تا ۷۰ درصد کالری دریافتی شما باید از چربی ها، ۲۰ تا ۳۰ درصد از پروتئین و مابقی از کربوهیدرات ها باشد که مقدارش از ۵۰ گرم در روز کمتر است. یکی از دیگر مشکلاتی که در طول رژیم کتوژنیک برای افراد اتفاق می افتد، ریزش مو است.

یکی از مکملهای مهم در رژیم کتوژنیک، مکمل مولتیویتامین است. از آن جایی که مکمل های غذایی و قرص های لاغری به راحتی در ادامه مرکزها تجاری و آنلاین به فروش می رسد؛ اشخاصی که در گیر اختلالات تناول کردن هستند، به همین محصولات دسترسی آسان دارا هستند و به احتمال دوچندان از آن ها سوء به کارگیری خواهند کرد. میتوان زیر نظر پزشک متخصص از داروهای مفید برای مشکلات گوارشی، رفلاکس معده، مهارکننده پروتون و آنتی هیستامینها استفاده کرد. Th​is a rticle has ᠎been written  by GSA Content Generator Dem over​si on​.

آنفلوانزای کتو شامل انرژی و عملکرد ذهنی ضعیف، افزایش گرسنگی، مشکلات خوابیدن، تهوع، ناراحتی گوارشی و کاهش عملکرد ورزشی است. معمولاً افراد این رژیم غذایی را با هدف کاهش وزن دنبال میکنند، چون به نظر میرسد با رعایت این رژیم، افراد به نسبت سایر رژیمها وزن بیشتری را در مدت کوتاهی کم میکنند. یا شاید فقط چند روزی موفق به رعایت آن شده اند و رژیم غذایی دیگری را شروع کرده اند. رژیم کتوژنیک، راهنمای کامل دستورات غذایی و مکمل های مورد نیازحال که در مورد کلیات رژیم کتوژنیک، مزایا و معایب آن آگاه شدید، حتما میخواهید این برنامه غذایی را شروع کنید. میزان کربوهیدرات مورد نیاز بدن بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم است.

در کودکان حدود ۱٫۷٪ از ۷ سالهها و ۳٫۹٪ از افراد بین ۷ و ۱۵ ساله مبتلا به میگرن هستند و این شرایط تا قبل از سن بلوغ در پسرها کمی بیشتر است. افراد دیابتی باید مراقب میزان افت قندخون خود باشند و قبل از شروع رژیم غذایی کتویی با پزشک خود مشورت کنند. بنابراین، قبل از شروع رژیم کتوژنیک، مطمئن شوید که برای شرایط خاص خود مناسب است و تغییرات لازم را با رعایت مشاوره پزشکی انجام دهید.

در نتیجه بدن شروع به تجزیه اسیدهای چرب (کتون به وسیله فرآیندی به نام کتوژنیس) برای فراهم کردن انرژی مورد نیاز خود خواهد کرد. در رژیم کتوژنیک، شما میخواهید نسبتهای مناسبی از غذا بخورید که شما را در کتوزیس قرار دهد: حالت متابولیکی که در آن چربیها را برای سوخت بدن مورد استفاده قرار میگیرد. به همین خاطر برنامههای غذایی با کربوهیدرات کم و پروتئین بالا مورد توجه قرار گرفته است. در این مواقع کبد به وسیلهای فرآیندی به نام گلیکوژنز، چربیهای بدن را به گلوکز تبدیل میکند و بعد از گذشت مدت زمانی، کبد قادر نخواهد بود مقدار گلوکز مورد نیاز بدن را تامین کند. اصولا افرادی که اعتیاد به مصرف نوشیدنی های الکل دار دارند مبتلا به کبد چرب الکلی می شوند. دلیل این موضوع هم استفاده از غذاهای چرب هست که میتونه برای این دسته از افراد مشکل ساز باشه.

مهمترین کاری که باید برای رسیدن به کتوز انجام دهید این است که از خوردن کربوهیدرات زیاد خودداری کنید. در عین حال، رژیم های غذایی با انعطاف پذیری بیشتری نیز وجود دارند؛ از جمله روش های متعدد رژیم انعطاف پذیر، که یک رژیم غذایی مبتنی بر گیاه است اما افراد، مجاز به خوردن محصولات حیوانی در حد اعتدال هستند.انواع گیاهخواری وجود دارد؛ اما غالب آن ها شامل حذف تمام گوشت، مرغ و ماهی ها است. مصرف میوهها و سبزیجات هم در این نوع از رژیم کتوژنیک شامل سبزیجات غیر نشاستهای مثل هویج، بروکلی و اسفناج و میوههایی مثل توت و ملون که کمکربوهیدرات هستند میشود. از آنجایی که میلیون ها نفر قبلا تجربه اش کرده اند، مزایای اثبات شده زیادی برای کاهش وزن، سلامتی و عملکرد دارد اینها شامل کاهش شدید مصرف کربوهیدرات و جایگزینی آن با چربی است. اگر در جستجوی محصولاتی کتوژنیک با کیفیت و تنوع در شرق تهران هستید، فروشگاه ما به عنوان یک منبع قابل اعتماد و شناخته شده برای محصولات کتوژنیک در تلاش است تجربه ای متفاوت از خریدی لذت بخش در جهت ارتقای سلامت جسم و جان شما را رقم بزند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آردایت لطفا از صفحه ما بخواهید.