Dollar General مشتریان جدید را با مدل و نام فروشگاه جدید هدف قرار می دهد – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


(سی ان ان) – دلار جنرال به یک امپراتوری خرده فروشی تبدیل شده است و فروشگاه های کوچکی را در شهرهای روستایی در سراسر آمریکا می سازد تا خریداران عمدتاً کم درآمد را جذب کند.

این شرکت اکنون تلاش های خود را برای جذب مشتریان مرفه بیشتر به حومه شهر از طریق مدل و نام فروشگاه جدید گسترش می دهد: Popshelf.

Dollar General روز پنجشنبه اعلام کرد که 1000 فروشگاه Popshelf را طی چهار سال آینده افتتاح خواهد کرد. این خرده فروش اولین بار این مفهوم را سال گذشته معرفی کرد و امروز 30 فروشگاه Popshelf دارد.

Dollar General امیدوار است که مفهوم جدید به جذب مشتریانی غیر از پایگاه خریدار سنتی روستایی که حدود 40000 دلار در سال درآمد دارد، کمک کند. فروشگاه های پاپ قفسه برای زنان در مناطق حومه شهر با درآمد سالانه خانواده 50000 تا 125000 دلار است.

فروشگاه‌های Popshelf بیشتر شبیه فروشگاه‌های Dollar Tree رقیب هستند، که اغلب در حومه شهر هستند و خریداران با درآمد متوسط ​​را هدف قرار می‌دهند تا فروشگاه‌های سنتی Dollar General. این برند همچنین با تکمیل استراتژی 35 ساله Dollar Tree برای فروش همه چیز به قیمت 1 دلار در حال گسترش است که برخی تحلیلگران می گویند که می تواند مشتریان را از خود دور کند.

مدیران Dollar General در یک تماس سود در روز پنجشنبه گفتند که در حال تسریع استراتژی Popshelf خود هستند زیرا فروشگاه های اصلی فراتر از انتظارات بودند و فروش را از پرچم اصلی آن دور نکردند.

در حالی که 18000 فروشگاه Dollar General عمدتا مواد غذایی، تنقلات، محصولات تمیزکننده و ملزومات خانگی را می فروشند، فروشگاه های Popshelf مبلمان منزل، لوازم مهمانی، اسباب بازی ها و محصولات زیبایی را با قیمت 5 دلار یا کمتر ارائه می دهند. این محصولات سودآورتر از غذا هستند و مفهوم Popshelf از استراتژی Dollar General قبل از همه گیری برای افزودن کالاهای با سود بالاتر به طیف محصولات خود متولد شد.

مشتریان اغلب برای رفع نیازهای خاص از Dollar General بازدید می کنند – شیر یا مواد شوینده رخت شویی تمام می شود، اما این شرکت امیدوار است خریدارانی که به Popshelf می روند چیزهای جدید را بررسی کنند و با هدایا و بالش ترک کنند.

The-CNN-Wire © & © 2021 Cable News Network, Inc.، یک شرکت تایم وارنر. تمامی حقوق محفوظ است.

به خبرنامه ما بپیوندید تا آخرین اخبار را مستقیماً در صندوق پستی خود دریافت کنید