بایدن صدای خفن و سرفه های سرماخوردگی را که از نوه اش گرفت، مقصر می داند



پرزیدنت بایدن روز جمعه به خبرنگاران اطمینان داد که صدای تند و سرفه های مداوم او نتیجه سرماخوردگی است که از نوه نوپایش گرفته است، نه موردی از COVID-19.

آقای. بایدن که ماه گذشته 79 ساله شد، در سخنرانی کاخ سفید درباره گزارش مشاغل وزارت کار به سرفه رفت. این سخنرانی همچنین با صدایی خش دار و متفاوت از سخنرانی معمول او ایراد شد.

وقتی در مورد سرفه هکری تحت فشار قرار گرفت، آقای. بایدن آن را به نوه ای بیش از حد محبت آمیز تبدیل کرد.

«آنچه من دارم یک نوه یک و نیم ساله است که سرما خورده است و دوست دارد پاپ خود را ببوسد. و او در حال بوسیدن بود… به هر حال… این فقط یک سرماخوردگی است.

آقای. بایدن افزود که او هر روز آزمایش کووید می‌گیرد و پزشکان همه سویه‌ها را بررسی می‌کنند.

رئیس جمهور گفت: من خوبم، هر روز تست دارم.

بر اساس یادداشتی که توسط دکتر نوشته شده است، رئیس جمهور ماه گذشته “قابل انجام وظیفه” اعلام شد. کوین اوکانر، که رئیس جمهور را کاملا فیزیکی کرد.

با این حال، دکتر اوکانر خاطرنشان کرد که آقای سرفه بایدن مستلزم “تحقیقات” بیشتر بود، اما آن را به ریفلاکس معده به مری نسبت داد.

در این گزارش آمده است که رئیس جمهور “تکرار و شدت فزاینده صاف کردن گلو و سرفه در حین سخنرانی” را تجربه کرده است.

دکتر او می‌گوید: «از زمانی که من او را می‌شناختم، او چنین علائمی را نشان می‌داد، اما به نظر می‌رسد که در چند ماه گذشته بیشتر و بارزتر شده‌اند. اوکانر نوشت.

توضیح برای آقای سرفه های بایدن در چند ماه گذشته تغییر کرده است.

در ماه اکتبر، پس از آقای. بایدن در طول اظهارات عمومی در یک مراسم مکرراً سرفه می کرد، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، سرفه را به عنوان آلرژی رد کرد.

او کارش عالی است. او گفت که او برخی آلرژی دارد.

«من فکر می‌کنم دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است نیاز به صاف کردن گلو داشته باشیم یا ممکن است کمی سرماخوردگی داشته باشیم. و این قطعاً چیزی است که روسای جمهور، مقامات منتخب، خبرنگاران، سخنگویان می توانند با آن مقابله کنند، اما این حوزه ای نیست که ما در آن نگرانی پزشکی داشته باشیم. ساکی گفت.

در دسامبر 2020، آقای. بایدن که در آن زمان رئیس‌جمهور منتخب بود، از طریق یک سخنرانی سرفه کرد و دوباره سرماخوردگی را مقصر آن دانست.